Gzel szler | Fkra | Hikaye | iir - air| ark szleri | Trkler | Sohbet odalar | Rya | Salk | Biyografi | islam | Gzeller | Payla


phone conversation ark sz
Canim.net
ark szleri
ark sz Ekle
Lyrics
eviriler
Akor
Trk szleri
a  b  c    d  e  f  g    h    i  j  k  l  m  n  o    p  r  s    t  u    v  y  z 



phone conversation ark sz


-phone ringing-
dre get the phone!

mase: chill dre i got it. hello?
oreon: hello?
mase: yeah, who this?
oreon: its oreon, hi mase!
mase: oh, whassup you miss me?
oreon: yeah i miss you, im tryin to see you tonight.
mase: what time?
oreon: whatever time is good for you.
mase: whassup wit 7:00?
oreon: 7:00 is good.
mase: hold on, hold on, hold on. hello?
gina: hello?
mase: who this?
gina: this gina.
mase: gina whassup you miss me?
gina: yeah.
mase: so tonight, you tryin to see me?
gina: no doubt. wuz up wit you?
mase: i dont know. wuz up?
gina: what you mean you dont know.
mase: its gonna hafta be later cause
i was sposta be goin somewhere wit wit my brothas.
gina: how late is late?
mase: like 11:00?
gina: oh, thats good.
mase: hold on cuz i got my mother on the other line alright. hello?
oreon:yes baby.
mase: wuz up. so i think ima be able to do it at 7:00.
oreon:7:00 is good?
mase: yeah where you want me to pick you up?
oreon:ill be in front of the building.
mase: alright hold on my man on the other line. alright?
oreon:okay.
mase: yo, oreon?
gina: who the fuck is oreon? what happened to your mother?
mase: you know i was just playin lis- oops.
gina: who the fuck is lisa? motherfucker you must of lost your mind!
mase: you know i was sayin that shit to get you mad.
gina: oh, you wanna be callin names motherfucker
the real nigga i wanted was puffy but he didnt come to the club
that night fool, i know that make you real mad!
-gina hangs up the phone hard-


Gnderen:Webmaster

383 kez okundu





mase en ok okunan 10 arks

1. puffs intro
2. sheistys
3. jealous guy
4. from scratch
5. blood is thicker
6. take whats yours
7. you aint as smart
8. we both frontin
9. lookin at me
10. cant nobody hold me down bad boy remix dirty version


mase arklar
Not: mase ait mp3 bulunmamaktadr ltfen satn alnz.




iletisim  Reklam  Gizlilik szlesmesi
Diger sitelerimize baktiniz mi ? Radyo Dinle - milli piyango sonuclari - 2017 yeni yil mesajlari - Gzel szler Sohbet 2003- 2016 Canim.net Her hakki saklidir.