Gzel szler | Fkra | Hikaye | iir - air| ark szleri | Trkler | Sohbet odalar | Rya | Salk | Biyografi | islam | Gzeller | Payla


trouble feat amg ark sz
Canim.net
ark szleri
ark sz Ekle
Lyrics
eviriler
Akor
Trk szleri
a  b  c    d  e  f  g    h    i  j  k  l  m  n  o    p  r  s    t  u    v  y  z 



trouble feat amg ark sz


dj quik

im not yo one-hit wonder(hell naw)
and when you see me on the streets in a black jeep
know i got the heat up under
not up under my seat but under my cheek
like so close to me when i move it squeaks
i aint no big buff dude im a rap singer
i exercize one muscle thats my strap finger
and i cant call it how i see it no more
cuz these niggas will take your words back and twist em like a pretzel
and these bitche be the same too
comin with that sob story crocodile tears tryin to gang you
and thats exactly what the game do
and if you ever get caught dirty wit a nigga she gon blame you
so what in the hell you wanna floss her for?
its supposed to be bout what a baller nigga cost that ho
you givin the game a black eye in ya s-5
while you niggas kick back poppin x you let that cuz dry
and that bitch supposed to carry her own car note
and dont be goin for that shit "i got a sore throat "
give that bitch a couple surcrets
or give that ho that application down on vernon to that duplex

chorus(amg)
when i bump on this trouble
niggas gettin big money on the double
fast lane,champagne, rubber to burn
gettin rich bitch is the only concern

when i bump on this trouble
niggas gettin big money on the double
fast lane, champagne, rubber to burn
gettin rich bitch is the only concern
the only concern

(amg)

bitch you get fucked cant suck but you want a nigga with a million bucks
a 5 double 0 and rover truck in the mall ripper till i know they stuck
want to tell your friends that you fucked with a
but how many dicks did you suck today?
do we play ball? do we move that weight?
all i got for a muthafuckin ho is hate
bitch want to get drunk and high
point that booty all to the sky
square ass bitch go bake a pie
get a tatto of a dick in ya eye
wanna be flied call continental bitch
then benz aint a rental
sippin on shit that you cant pronounce
ho quit starin at my bank account

chorus
when i bump on this trouble
niggas gettin big money on the double
fast lane, champagne, rubber to burn
gettin rich bitch its the only concern

(dj quik)
im the bomb bitch,im seizing
p the reason you know
cuz pimpinll have you seeing me wit a bad ass ho
legendary my name secondary you came
and you wont see me stop makin hits till i walk wit a cane
still 511" six feet wit shoes
compton og nigga givin niggas the blues
etched in stone, makin yo bitch fetch the bone
im callin the cops punk muthafuckas catch the phone
walkie talkie, the 2way and all of the above
nightstick up yo ass till we all seen blood
fuck ya, im a cop too (what?)
im a cop me a kilo of yay
and try to get it crackin like its 82
with monte carlos and european firms cop them el cos on that gold lace
dippin round the whole place(whole place)
fuck a six pack nigga cop the whole case(whole case)
and when them marks come nigga crack they whole face
the way my glock cock keep a niggas full got him spittin like that pitcher
from the kc royals
socked the p.d. haters rip
very sincerely yours
quik nigga please

chorus(3xs)
ahh!


Gnderen:Webmaster

416 kez okundu





dj quik en ok okunan 10 arks

1. did yall feel dat
2. i dont wanna party wit u
3. americaz most complete artist
4. when youre a gee
5. mo pussy
6. youz a ganxta
7. let you havit
8. only fo tha money
9. dollaz + sense
10. its like everyday


dj quik arklar
Not: dj quik ait mp3 bulunmamaktadr ltfen satn alnz.




iletisim  Reklam  Gizlilik szlesmesi
Diger sitelerimize baktiniz mi ? Radyo Dinle - milli piyango sonuclari - 2017 yeni yil mesajlari - Gzel szler Sohbet 2003- 2016 Canim.net Her hakki saklidir.