Gzel szler | Fkra | Hikaye | iir - air| ark szleri | Trkler | Sohbet odalar | Rya | Salk | Biyografi | islam | Gzeller | Payla


all original ark sz
Canim.net
ark szleri
ark sz Ekle
Lyrics
eviriler
Akor
Trk szleri
a  b  c    d  e  f  g    h    i  j  k  l  m  n  o    p  r  s    t  u    v  y  z 



all original ark sz


krayzie/flesh:
better not be so quick test us,
[may they lay, they lay, may they lay, may they lay, may they lay.]
cause well come to kill ya, now. well kill ya, now.

krayzie:
aw, triple-platinum, nigga, digga, and still thuggin with the roughest muthafuckas in my city, and a nigga wonder, "how they still chillin like that? aint you scared of a nigga thats tryin to jack ya paper, snatch ya?" no. i really wish a nigga would turn and wanna take whats mine, cause i got an ak-47 shootin trey-o times. you didnt think im willing to find a way to say, "oh, my!" but check it out, though. i done made enough money to buy my ghetto a lot of weapons, yall. and i made it, takin out my weed. here, stay high, nigga, so paranoia is factor when a nigga wanna act up. nigga figure im quiet, then he 1ook at my sawed-offs, and they figure they can try me, like a muthafucka wont swang back or somethin, or even pull a nine out my jacket, and start dumpin. fuck em. i think a nigga see us on the video and playa hate and say that we aint true to what we say, but, then again, when you see us on the street and playa hate, we bang them fuckin brains [we bang them brains]. but then
, we switch subject, and fuck with them clones that suck the thug dick. run around foul, tellin people we stole your style. muthafucka, we aint never been in your town. its all original when its comin from the cleveland criminals, so here we go. got a gun--should i buck em on down? or should i kill em when i put the instrumental on? why they wanna sound like krayzie, layzie, bizzy, wish and flesh? im so full anguish. gotta style so cold everybody and their mama wanna claim it, but they cant get the hang of it. yeah.

krayzie/flesh:
better not be so quick test us,
[may they lay, they lay, may they lay, may they lay, may they lay.]
cause well come to kill ya, now. well kill ya, now.

flesh:
beat er up and youll sleep when i step so stone-cold, i chalk em, coffin off and they frontin that time that they shot a nigga straight to the temple done a little bit simpler to me and all bodies start steadily fillin, get real high, steady droppin the time on em, time from time and again, here to pick all that know with the bone its a party everyday, so say, "mo," and its still this strong to brain. i hop on the phone with the homies to see whats happenin in the hood. its all good. niggas, they thug us, smuggle, roll so deep in they own cut, but they gon sacks sellin for 1ife, if you pull a shyste off to the fiends, then gank em and leave em hangin for the sake of come up, yeah, takin ends, and well split ya, lost it in the stick up, yeah. we better shank em, thank em, fuck it, i thank em, and hope for respect, cause shit, he got sacrificed, my snatchin a life in the midst of the dark and i sped off with the quickness, strikin, send a knife to the back of a playa hater, hate a t
hug, and they thought that i bruise easily. come, they go through this little, (spin em). most of what goes around, comes around. ooh, bla-bla-bloody mess even though hoes really wanna test us. to the chest, flesh buck buck, haters guess with a gun, they change in a whole new muthafuckin attitude.

krayzie/flesh:
better not be so quick test us,
[may they lay, they lay, may they lay, may they lay, may they lay.]
cause well come to kill ya, now. well kill ya, now.

layzie:
nigga, let me in. double glock and never about to change, man. to the temple i aim and claim to gain control. fin to rid your soul, creep or roll, put some pressure on these hoes that, yo, they pose as foes, gotta let em know. got a nation of my niggas out to back me, got another nation--killas out to try to jack me. exactly, what the fuck you thought you was gon pull? fool, try to jack a st. clair true, you lose, you lose. nigga, im a tell you bout these haters distraction. they down with the puffin, the passin, 1ookin for some action. facts and stacks, never will my mission collapse. if you really want a thug, then you better pin these raps, and a im a give a little game in this world that we livin in it, sinnin in it, and it really aint free to me. you get it how you take it, but the only way youll make it, givin peace to the g-o-d, your lord. and it really dont mean that evils gonna quit, because the haters gonna hate, and then the real--its gon feel, but i bet that after all
of yall fall that the fakers gonna perish in the fire. dip, and you know when im rollin, im equipped with the ruger on my hip with the infrared beam, and i gladly put it on ya from the land of california, leavin all of yall goners, if you know what i mean. yeah, so quick to test us, jump off in the lexus with k.b. we gonna take a little journey around the world and see what we see. any yall niggas comin with me? so, come on.

wish:
let me up in here and kill em, feel em niggas wanna bite the bone, bite the bone. didnt a muthafucka say im wrong? well i get down for mine, for my nine and blow. we shoot em up, buck. yeah, strange we erupt on playa hation. anybody hatin? erase em. and biters, everytime i see you on t.v., it makes me feel good, cause i know when we run up on you, youll see we, we gotta get paid good. nigga, dont shit come for free in this land of poverty, bone in harmony. we hungry. since its all about money, give bone a little bit of that evil money. dont gather the fly shit, fuckin with cleve, top of line in my benz, should i 1et em spin on all of yall, should let my 20s spin on all yall haters? everything we write, i swear, its all original. niggas mad at bone because we be all original [all original].

krayzie/flesh:
better not be so quick test us,
[may they lay, they lay, may they lay, may they lay, may they lay.]
cause well come to kill ya, now. well kill ya, now.



Gnderen:Webmaster

360 kez okundu





bone thugs-n-harmony en ok okunan 10 arks

1. flow motion
2. blaze it
3. me killa
4. mr ouija
5. mo murda
6. show em
7. mr quija
8. mo thug
9. sign bizzy bone
10. its all real


bone thugs-n-harmony arklar
Not: bone thugs-n-harmony ait mp3 bulunmamaktadr ltfen satn alnz.




iletisim  Reklam  Gizlilik szlesmesi
Diger sitelerimize baktiniz mi ? Radyo Dinle - milli piyango sonuclari - 2017 yeni yil mesajlari - Gzel szler Sohbet 2003- 2016 Canim.net Her hakki saklidir.