Gzel szler | Fkra | Hikaye | iir - air| ark szleri | Trkler | Sohbet odalar | Rya | Salk | Biyografi | islam | Gzeller | Payla


get from round me ark sz
Canim.net
ark szleri
ark sz Ekle
Lyrics
eviriler
Akor
Trk szleri
a  b  c    d  e  f  g    h    i  j  k  l  m  n  o    p  r  s    t  u    v  y  z 



get from round me ark sz



get from round me
get from round me
get from round me
{jha jhas in this muh fucka)
get from round me

[jha jha]
im the definition of, half lady half thug
half crazy, half hazey puffin on them drugs
half dizzy, half sizzy, sippin on syzurp
half rich, cuz you kno ya girls a hustla
i got my money up, now i can pop shit
still hit that purple punch, fuck a style-cris
fuck from round here, bitch i got a wild clique
thought that you was poppin off before, what now bitch
im one up on you hoes, i dont fuck wit you hoes
phony bitches i will dump on you hoes
i aint a spotlight chick, i stays on the low
keep my money on my mind and my mind on my dough
and i roll right, dro tight you kno that flow like no other
so gutta, you gotta fuckin love her
they gotta fuckin love her, look how them jeans hug her
playa hatas suck a dick all you cock suckas

[hook]
[juelz santana]
you dont puff what i puff, get from round me
you aint crunk, you a punk, get from round me
you aint down to dump when i dump, get from round me
nigga get from round me, nigga get from round me
[jha jha]
and if you a phony ass hoe, then get from round me
broke aint trickin no dough, then get from round me
in my grill tryna pimp up all the dro, bitch get from round me
shawty get from round me, shawty get from round me

[juelz santana]
teachers used to down me, teachers used to clown me
now look im made, paid, screamin get from round me
you wanna learn how to get rich, stick around me
if not, get from round me, you hot, get from round me
you eat cheese, talk to cops, get from round me
stop, man thats not whats around me (nope)
niggaz get popped up around me its not fun around me
its shotguns sround me (bank)
tell a chick if she round me, quick and profoundly
if you dont swollow what comes out this dick get from round me
im a pimp, lobster and shrimp, hit the strip and get from round me
b-b-b-b-b-bitch, get from round me

[camron]
get from round me, the big apples boss, get ya apple tossed
come through apple porche, color of apple sauce
they hound us surround but dont clown us
we on the greyhound bus wit pounds, get from round us

[hook]

[jha jha]
now when i roll up to the spot youll know
see the escalades wit the spades 24s
im doin big thangs, now i got a lot to show
i still aint content homey i gotta get mo
how i know bitches talk behind my back when they aint round me
gossip tellin lies on a chick when they aint round me
even try and let my man hit when they aint round me
then act like everything is perfect when they get around me
im a top notch bitch, you about a piece of shit
yo net worth is zilch, up yo game a couple bricks
i up my game 80%, you can tell by the wrists
went from walkin everywhere to shotgun in the 6
im bout to bomb me a bitch, go sadaam on a bitch
blow yoself to smitherines, goin strong on them hits
on a high speed paper chase, no time to hesitate
yall bitches aint down, aint holdin no pounds, get out my fuckin face

[hook]


Gnderen:Webmaster

368 kez okundu





the diplomats en ok okunan 10 arks

1. lets go
2. whats really good
3. melalin
4. take em to church
5. santana
6. wouldnt you like to be a gangsta too
7. crunk muzik
8. dead muthafuckas
9. dutty clap
10. dipset anthem


the diplomats arklar
Not: the diplomats ait mp3 bulunmamaktadr ltfen satn alnz.




iletisim  Reklam  Gizlilik szlesmesi
Diger sitelerimize baktiniz mi ? Radyo Dinle - milli piyango sonuclari - 2017 yeni yil mesajlari - Gzel szler Sohbet 2003- 2016 Canim.net Her hakki saklidir.