Gzel szler | Fkra | Hikaye | iir - air| ark szleri | Trkler | Sohbet odalar | Rya | Salk | Biyografi | islam | Gzeller | Payla


fight the power ark sz
Canim.net
ark szleri
ark sz Ekle
Lyrics
eviriler
Akor
Trk szleri
a  b  c    d  e  f  g    h    i  j  k  l  m  n  o    p  r  s    t  u    v  y  z 



fight the power ark sz


get tough now
come away for the s
the s one w
brothers and sisters
come away for the s
the s one w
on time cause he busta rhymes a hard rhymer
on time cause he busta rhymes a hard rhymer
its the flavor, its the flavor, its the flavor
life saver
its the flavor, its the flavor, its the flavor
life saver

get back cause he whacks the tracks terminator
get back cause he whacks the tracks terminator

1989 the number another summer (get down)
sound of the funky drummer
music hittin your heart cause i know you got soul
(brothers and sisters, hey)
listen if youre missin yall
swingin while im singin
givin whatcha gettin
knowin what i know
while the black bands sweatin
and the rhythm rhymes rollin
got to give us what we want
gotta give us what we need
our freedom of speech is freedom or death
we got to fight the powers that be

chorus
lemme hear you say
fight the power
lemme hear you say
fight the power
lemme hear you say
fight the power
lemme hear you say
fight the power
weve got to fight the powers that be

as the rhythm designed to bounce
what counts is that the rhymes
designed to fill your mind
now that youve realized the prides arrived
we got to pump the stuff to make us tough
from the heart
its a start, a work of art
to revolutionize make a change nothins strange
people, people we are the same
no were not the same
cause we dont know the game
what we need is awareness, we cant get careless
you say what is this?
my beloved lets get down to business
mental self defensive fitness
(yo) bum rush the show
you gotta go for what you know
make everybody see, in order to fight the powers that be
lemme hear you say...
fight the power

chorus

elvis was a hero to most
buddy elvis was a hero to most
buddy ebsen was a hero to most
buddy rich was a hero to most
buddy hackett was a hero to most
nutty buddy was a hero to most
but he never meant shit to me you
see im straight up racist that sucker was
simple and plain
____________ and john wayne
cause im black and im proud
im ready and hyped plus im amped
most of my heroes dont appear on no stamps
sample a look back you look and find
nothing but rednecks for 400 years if you check
dont worry be happy
was a number one jam
damn if i say it you can slap me right here
(get it) lets get this party started right
right on, cmon
what we got to say
power to the people no delay
to make everybody see
in order to fight the powers that be

(fight the power)




Gnderen:Webmaster

357 kez okundu





barenaked ladies en ok okunan 10 arks

1. little tiny song
2. uncle elwyn
3. this is it
4. shes on time
5. couldnt care less
6. govatsos shuffle
7. roadrunner
8. its christmas timeoh yeah
9. its only me
10. mcdonalds girl


barenaked ladies arklar
Not: barenaked ladies ait mp3 bulunmamaktadr ltfen satn alnz.




iletisim  Reklam  Gizlilik szlesmesi
Diger sitelerimize baktiniz mi ? Radyo Dinle - milli piyango sonuclari - 2017 yeni yil mesajlari - Gzel szler Sohbet 2003- 2016 Canim.net Her hakki saklidir.